torsdag 10. september 2009

Uff da...

Igjen sitter jeg og gjør ting jeg ikke skal gjøre, derfor legger jeg ut litt bilder til dere som dere kan kose dere meg hjemme nå som høsten forhåpentligvis har meldt sin ankomst! (og våren endelig har kommet her) Dette er bilder tatt med speilrefleksen jeg har fått "låne" av daniel, viktig og poengtere her at jeg ikke har arvet det, noe jeg ble fortalt etter mitt første innlegg på bloggen hvor jeg ved en feiltakelse trodde jeg hadde arvet det ;o) men jeg setter stor pris på kamera ihvertfall, selv om jeg har klart å ødelegge linsa, woops!

Bildene er litt diverse fra ferien, noen er fra turen der vi var å besøkte en øy der det kun bor lokale bula bula mennesker, vi fikk være med på kava seremoni og jeg kjøpte alle suvernirene mine :o) ellers er det litt forskjellig fra Beachcomber island. Skal prøve å legge ut litt mer bilder etterhvert fra kompaktkamera mitt også. Gurimalla nå høres jeg ut som den geeken, som har med meg to kamera på tur... neste blir vel at jeg skal drive å bytte linser i tide og utide... eller hva sier du Daniel hihi



































2 kommentarer:

  1. må jo bytte linser til hver anledning;) Bare bra jeg ikke kun har fastoptikk, hehe...

    SvarSlett
  2. Jeg blir grønn av misunnelse....suuukkk! Det ser bare nydelig ut... vil snike meg med i sekken til Daniel når han skal nedover..hehe

    SvarSlett