onsdag 16. september 2009

Nissan Sunny

Jadda, da har jentene fått seg bil og jeg er den heldige eier av 1/3 Nissan Sunny 1990 modell! Har kjøpt bil sammen med Anita og Elina som er ei finsk jente vi har møtt her på New Zealand. Nå er det aldri mer styr med å dra på butikken og handle mat, få det til å klaffe med bussene og etter det slepe seg opp 132 trappetrinn med ørten bæreposer med mat, og best av alt, jeg kan kjøpe is uten at den smelter før jeg har kommet hjem! Nå er det heller ingen hidring i å dra på helgeturer for å oppleve fantastiske New Zealand, men det er jo litt ille og si at det faktisk ikke er så mange helgene igjen å ta av :( semesteret har fått stygg fort! Til helgen blir det ihvertfall tur til Wellington og helgen etter der er "åpen" så det lukter roadtrip laaang vei, tjohooo!!


Her er bildet av gliset våres, går som et olja lyn vettu, hææææærlig!!!

Sweeeeet as, vi er konge på veien for å si det sånn hi hi



Prekæs :o)


2 kommentarer:

  1. Jeg likte den der med isen.. hehe.. det gikk rett hjem hos meg. Det ER jo en meget viktig faktor som spiller inn da.hehe:):) Kul bil!!

    SvarSlett
  2. Bilen er syk :( vi kjøpte katta i sekken... eller som de sier her... We bought a lemon!!

    SvarSlett