onsdag 9. september 2009

Drømmer fortsatt...

Sitter her og skal lese til eksamen, men sitter vel egentlig for det meste bare og dagdrømmer... sitter og tenker på den utrolig fine ferien jeg hadde på Fiji og alt det fine som er i vente, det er 7 uker igjen på skolen. Det har gått alfor fort men det betyr også at det ikke er lenge til Daniel kommer hit og vi skal ut på eventyr. På søndag skal jeg være med MUAC på caving, forhåpentligvis klarer jeg å få med meg superkamera mitt som tålet alt, bade intill 3 meter og støt intill 1,5m, genialt!!!

I mellom tiden så kan dere kose dere med disse to blinksuddene i solnedgangen på Beachcomber Island, Fiji



Dette blinkskuddet er fra Heidrun sitt kamera, lastet det ned fra http://heidrunkb.wordpress.com/ artig blogg som fortjener en visitt!
Neste helg blir det tur til Wellington igjen for å se ALL BLACKS banke Australia i rygby, YEAH!!
Da var det tilbake til bøkene igjen ja... ZZzzZZzzzz

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar