tirsdag 3. november 2009

I morra...

skal jeg ha meg en sånn en... for da har jeg ferie! Skal bli gøtt ass, både is og ferie... Turen går til Hamilton og Ragland i morra ettermiddag, der skal vi prøve å få til litt surfing og henge ut i området der. Strendene der er av svartsand, så det kan blir artig og se hvordan det er der.


Satt og ventet på at biblioteket skulle åpne her om dagen, så jeg satt og ventet på benkene utenfor og da kom alle småfuglene og begynnte å tigge av meg... snakk om å være frempå da, værre enn bikkja til søsters lissom!

Kanskje jeg rett og slett skal belønne meg med denne kaka etter eksamen i morra, tror den ser bedre ut enn den smaker... for å si det sånn, det er ikke maten jeg kommer til å huske her på New Zealand!


Meeeen det er vel kanskje greit at New Zealand oppholdet er over snart, ser ut som at jeg begynner å bli litt for mye påvirket av Kiwiene om dagen... regnværsdag, det er ikke spesiellt varmt og det jeg presterer og ha på beina er flipflopper... eller Jandals som de kaller det så flott her.



Nå blir det straks litt mer action på bloggen nå som ferien setter igang, skal prøve å få lagt ut oppdatering fra Norswood turen min også. På søndag kommer Daniel og gjett om jeg gleder meg, skal møte han i Wellington. Dagen etter tar vi ferge til sørøya der vi skal tilbringe 3 dager i Nelson/Abel Tasman området før vi kjører videre nedover og rundt hele. Blir kajakk tur i Abel Tasman nasjonal park fra tirsdag til onsdag med overnatting på en strand, dette er det litt værforbehold på da, har ikke lyst til å legge ut på noe tur hvis det er storsm lissom!
Men da skal jeg prøve å nilese litt til eksamen i morra i Medical Microbiology, ikke veldig gira, men får vel prøve å ta meg i nakken vel...
Prekæs :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar