mandag 26. oktober 2009

Eksamenstid

Greit nok at det er eksamenstid og fritid blir oppskrytt... men man kan jo ikke bare gå på skole, må ha litt tid til å leve og ha det gøy også ;o)

I forrgie uke hadde vi en flott solskinnsdag og da er det nesten litt for ille og sitte inne og lese, da tok vi oss en tur på cafeen der Sandra jobber, vi skulle egentlig på en annen og drikke Bubble tea, men de hadde stengt på en mandag...


Videre hadde vi en liten foto session på The Square som er parken som ligger midt i Plamy sentrum... lekte rundt som noen små drittunger, men det var veldig gøy. Nakedbus var akkurat innom Palmy da og hadde rastestopp på iSite som ligger på The Square.... tror alle passasjerene fikk seg litt underholdning... woops (Nakedbus er et billig busselskap, akkurat som lavprisekspressen)

Etter The Square gikk turen til Victoria Esplanade og lekeparken der, det er den beste lekeparken jeg har sett i løpet av mine 25 år som barn... og bare for å få sagt det, jeg har vært Danmark rundt på alle mulige lekeland, så jeg vet hva jeg snakker om haha





Men morro hadde vi det, er litt viktig det innimellom all lesingen, selv om hele den dagen gikk bort til bare fjas, dro rett på Taco middag etter dette... namnam ikke dumt!
I går hadde jeg faktisk min første dag der jeg gikk i shorts!!!!! og jeg krysset fingrene for at dette skulle fortsette, men tror du ikke at det har regnet i ett siden seint i går kveld... makan!!!
I helgen fikk jeg endelig tid til å dra til Norswood, jeg skal komme tilbake med den historien en dag jeg har tid og ork!!
Prekæs :o)

3 kommentarer:

  1. åååh, det så moro ut :) Viktig å koble ut innimellom, det fortjener du;)

    SvarSlett
  2. Gærne jenta mi;) viktig å koble ut som anne mari sier assa. Ser ut som at du gjør en god jobb med det... nå er det under ei uke til jeg er midt over atlanteren på vei til deg. GLEDER MEG!!!

    SvarSlett
  3. Åååå husker the coffee club fra australia :D digg iskaffe der :D Lykke til med eksamene dine ;)

    SvarSlett