tirsdag 20. oktober 2009

Wellington for 3. gang...

Ja, jeg liker tydeligvis Wellington! Det er en ille koselig by, minner med nesten litt om Trondheim syns jeg da, men det er jo min mening. Denne gangen ble vi invitert nedover av håndballfolka som vi ble kjent med under turneringen her i Palmy. Det er flere lag i Wellington, men to av de skulle ha en tre-kamp turnering mot hverandre. Først skulle de spille Golf mot hverandre så var det Paintball også er det Bowling. Forrige helg var det Paintball og BBQ party som sto på planen. Og vi satte oss i bilene og duret nedover til Welly... litt nervøse siden vi ikke hadde vært med på dette før. Jeg var meget skeptisk, hørt noen rykter om at det gjør fryktelig vondt og bli truffet av disse paintball kulene... og det hadde jeg smertelig rett i, og hvorfor i heite skal man helt frivillig påføre seg selv slik smerte... he he jadda, jeg var av den feige sorten som gjemte meg litt i tårnet og var snik skytter istede. Jeg er ikke helt sikker på om jeg traff så veldig mange da... men en ting her helt sikkert og det er at jeg traff min egen lagkammerat, midt i ryggen ha ha



Noen blåmerker seinere var det grillfest som sto på planen og alkohol inntaket var stort som vanlig når idrettsfolk samles for å feste! Møtte faktisk noen norske jenter som studerer i Wellington, morro og møte "kjentfolk" så langt hjemme fra ;)

Prekæs :o)


1 kommentar:

  1. haha, det så egentlig mer ut som om det var neon som spøy på bilruta i bilen på vei hjem på det ene bildet!hihi..

    Det er sinnsykt moro å med paintball, men vooondt å bli truffet..! Ser for meg at du fikk noen blåmerker???

    SvarSlett