torsdag 8. oktober 2009

Sushi kveld

Dårlig med oppdateringer om dagen, men nå er det ille mye å gjøre på skolen om dagen. Neste uke skal jeg ha muntlig praktisk eksamen i Medical Microbiology, det vil si at vi må gjøre noen praktiske ting på laben og to dager etterpå er det muntlig høring i det vi har lært på laben gjennom semesteret... ZZZZZzzz Men det er vel ikke det som plager meg aller mest om dagen, det er vel denne forferdelige presentasjonen jeg skal ha neste uke i Food Assessment and Characterization, jeg er så nervøs så jeg holder på å pisse i buksa!!!


Meen for å snakke om noe annet enn skole så hadde vi en super koselig sushi kveld i forrige uke. Vi kjøpte inn alt som trengtes og mekka sammen masse deilig sushi. Det finnes vel ikke noe bedre enn å spise seg stapp mett på sushi :o)

3 kommentarer:

  1. Jeg er 100% sikker på at jeg kan finne MANGE ting som er bedre enn å spise seg stapp mett på sushi... ;o) Nå skal det sies at jeg ikke spiser sushi da ... hihi.

    Saaaaaavner deg!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Jeg er ganske så sikker på at hvis jeg hadde tvinget deg til å smake sushi, så hadde du digget det ;o)

    SvarSlett
  3. bahh... da håper jeg ikke at du kommer til å gjøre det ;)

    SvarSlett