tirsdag 4. august 2009

ETTERLENGTET UPDATE!!!

Da er det på tide med en oppdatering her fra Palmerston North, eller Palmy som vi sier. Fryktelig lenge siden det har vært noe aktivitet her inn nå, fått litt klager på det og skal skjerpe meg fra nå av.

De siste ukene har gått i ett, på skolen er det full rulle, møter stadig nye spennende mennesker og vi har også klart å presse inn litt festing innimellom alt sammen! Og apropos skole...for skippertaks mennesker som meg så er ikke New Zealand spesiellt gunstig siden det er oppgaver gjennom hele semesteret i alle fag, semesterprøver og muntlige eksamner, og på toppen av det hele... praktisk eksamen i mikrobiologi, kommer til å dævve jeg!!!



Har funnet ut at jeg trives veldig godt her oppe på Atawhai, det ligger litt unna campus, har jo nevnt det tidligere i bloggen at jeg må opp en laaaaaang trapp, nøyaktig 132 trappetrinn, begynner å komme i form nå! Her bor det masse ålreite mennesker, mest tyskere da, men de er ålreite de og ;o) ikke sant Josefine? vet du forstår norsk og sniker innom her i bland!


Josefine er en av de tyske jentene som bor på Atawhai, hun har bodd i Svergie så hun kan svensk, og vi har det veldig gøyalt med å snakke svensk til hverandre, spesiellt i fylla!!



Noen bilder fra "nice or naughty" party sist lørdag... det var mye rart for å si det på en pen måte... alt fra kjemikere, jomfumaria, djevler, nise guys... til ja... eh... mye rart. Det som er sikkert er at det var en hel haug med gale folk, en miks av Kiwier, Amerikanere, Tyskere og et par Nordmenn! Det ene bildet er vel en god oppsummering av kvelden.
Må ikke glemme å fortelle dere at jeg har blitt håndballspiller igjen... trodde det aldri ville skjer,men det har faktisk skjedd! Håndball er en mer eller mindre ikke eksiterende sport her på New Zealand, så nivået ligger vel sånn ca 10 hakk under 6 div i Norge ;o) men gøy er det og jeg ler mye... noe som er en motsettning til hvordan jeg hadde det på slutten av "karriæren" hjemme, var vel mest grining da! Også har jeg slengt meg med på fotball laget som spiller kamp hver torsdag og fått øynene opp for squash. Skal ikke ligge på latsiden her i gata nei :o)
Da kommer det brått enda et nytt innlegg, følg med!!
Prekæs :o)













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar