fredag 17. juli 2009

Fiji!!!!!



Okei, vi har så vidt kommet oss til New Zealand og vi planlegger allerede og reise herifra. 21 august får vi mid-semester break og da bærer turen over til Fiji øyene. Ja, du hørte riktig og jeg håper alle blir grønne av misunnelse ;o) for jeg gleder meg noe helt sykt! Vi blir 4 jenter, meg, Anita og to jenter fra UMB som er på utveksling på sørøya.


Vi skal bo 7 netter på Beachcomber Island Resort, det er en bitteliten partyøy og hun på reisebyrået mente det tok 15 min å gå rundt hele øya, ja ja hvis det blir noe mer tsunami greier nå så er vi ihvertfall de første som blir senket i havet! Øya er ikke helt øde, og det ligger en del øyer rundt så mulighetene for øyhopping er der og besøke bortgjemte laguner. Vi hadde egentlig store planer om å være med på blue lagoon cruise, men dette oversteg våres (ihvertfall mitt) budsjett kraftig. Men tror vi kommer til å få en fantastisk opplevlse dit vi skal nå.

2 kommentarer:

  1. M-I-S-U-N-N-E-L-I-G !!!!!!!! B-I-G-T-I-M-E

    SvarSlett
  2. S-Å - S-Y-N-D - F-O-R - D-E-G !!!!!!!!!!

    SvarSlett