lørdag 11. juli 2009

Skoleveien min

Jeg er litt fasinert over skoleveien min. Jeg bor på skolens campus og er flatmate med 4 andre jenter. Området jeg bor i ligger oppe på toppen av en ås, eller et fjell som jeg ville kalt det hjemme, siden jeg ikke er vant med fjell som ligger mer enn 50 moh ;o)
For å komme meg til skolen må jeg gjennom en skikkelig jungel, eller er ganske tett bevokst område som ligger i en veldig bratt skråning. Det er veldig koselig å gå der på dagtid og veldig slitsomt siden det er oppover, oppover, oppover og oppover. Men på kveldstid forvandles denne skogen til en skikkelig skummel skog som jeg ikke tør og gå gjennom, løpe ned går greit og jeg bruker kun 2 min, men å løpe opp er umulig... ihvertfall siden jeg akkurat har kommet i gang med treningen min og formen er fortsatt dårlig. Derfor prøver jeg alltid å alliere meg med de tyske naboene mine, men hva skjer den dagen jeg står der og skal hjem og det er ingen som kan gå sammen med meg.... tør ikke å tenke tanken på hvor skummelt det vil bli...

Her kommer ihvertfall et lite bildet av den ganske så fasinerende skolevein min, i dagslys!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar