fredag 7. august 2009

Slacklining

Forrige helg prøvde jeg slacklinging... og det var ikke en enkel sak, med min høyde og balansere på en line som bare er et par cm bred og slakk... derav navnet slacklining var det ikke mange stegene jeg klarte å ta. Men det var gøy, og det er vel det som er det viktigste, artig å prøve nye ting ihvertfall!

Her kommer noen bilder fra slacklining i Victoria Esplanade.

Enjoy!


Baby steps... og jeg holder IKKE i Lizzi sin hånd ;o)



Dyyyyp konsentrasjon

I morra skal jeg på ridetur til Tararua Windfarm, gleder meg kjempe masse. For det første harjeg ikke ridd på mange mange år og savner det helt utrolig mye, for det andre så skal det blir KNALL vær i morra og for det tredje får jeg sett vakker natur fra hesteryggen. Siden jeg har en slik krøpling kropp så kan jeg ikke blir med på weekend tramping i fjellene her så da får jeg heller se naturen fra hesteryggen, koste hva det koste vil... ikke sant Daniel ;o)

Ha en fin kveld/dag

Prekæs :o)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar