torsdag 13. august 2009

Lunsj med Bandeth

Tidligere har jeg klaget litt på at de jeg bor med er ganske så kjipe, de er kun på rommene sine helte tiden. Er vel fortsatt sånn og seinest i forrige uke så nektet hun ene en av de andre jeg bor med å ha gjester. Men jeg skal ikke dra alle over en kam for jeg bor også sammen med noen veldig hyggelige mennesker. Litt spesielle forhold ute å går her, ikke har vi lov til å ha fester på hyblene og man kan ikke ha gjester når man vil. Seinest i går ble Lizzi sin bursdagfest stoppet fordi det ikke er lov med fester, føles ut som skoleturer fra ungdomsskolen, men det er ingen ting som kan stoppe oss når vi vil feste så vi fant nå ut av det til slutt. Men tilbake til mine flatmates, jeg har bestemt meg for å prøve å få de ut av rommene sine og være litt sosiale. Og i dag har Bandeth laget Kambodsjansk mat til meg og det var jammen meg godt. Nudler stekt med grønnsaker og skalldyr og østerssaus (?!) skikkelig digg, og ikke dumt at noen lager mat til meg på en dag som denne der fyllesyken preger dagen! Så neste gang skal jeg lage mat til Bandeth, kan noen hjelpe meg med forslag til hva jeg skal lage til henne? Legg igjen forslag på kommentarer :o)

Prekæs :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar