tirsdag 18. august 2009

Mid-semester break...

Nå er snart den store dagen kommet, jeg drar til FIJIIII! ahh, dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg, jeg var så trist når jeg måtte dra fra Norge og det nydelige været som var da (og ikke minst sommer friske norske jordbær). Men nå skal jeg endelig få litt sol på den bleikfeite kroppen min ha ha men før den tid så må jeg vie litt tid til medical microbiology og essayet på 1500 ord jeg må skrive... det er jo ikke kjempe mye, men gurimalla så utrolig kjedelig da... Dette er den forferdelige boka jeg har i dette faget. Denne boken skal nok min søster få lov til å overta når jeg kommer hjem, tror den passer bedre inn i min søsters bokhylle enn min, siden hun er bioingeniør og svindyr var den også så håper på å få noe for den også ha ha ;o)

Vil mye mer sitte og lese i denne boken og kose meg med denne fantastiske cookien... mmm de er kjempe farlige og kjempe gode, og ikke helt bra for meg siden jeg prøver å finne bikini shapen om dagen ha ha men enda godt jeg skal på håndballtrening om en halv time. Og vettu hva... håndballfolka har utnevnt meg som lagkaptein... eeeehmm... dere som kjenner meg vet at jeg ikke akkurat er noelagkaptein materiael... je je får nå se hvordan det går, får prøve å lære de noe triks etterhvert da kanskje!
Var i Wellington i helgen som var nå, skal prøve å få tid til å legge ut litt bilder fra det. Har en hel haug med bilder så får vel prøve å få ut noen på Fjesboka etterhvert også.

Prekæs :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar