tirsdag 4. august 2009

Victoria Esplanade

Sist søndag tok jeg og Anita oss en sykkeltur til Victoria Esplanade som er en nydelig park rett utenfor sentrum i Palmy. Først syklet vi langs Manawatu elven og etterpå tok vi turen inn i parken og etterhver dukket det opp mye rart som vi ikke var klar over. Først og fremst dukket det opp noen miniatyr togskinner... hmmm hva kunne dette være, litt etter hørte vi masse bråk og brått dukket det opp et lite tog som kjørte rundt inne i parken. Etter at vi hadde kommet over det sjokket hørte vi noe annet bråk på andre siden av veien... hmmm fugler... der hadde de er god samling av eksotiske fugler, vanskelig å ta bilder gjennom nettingen, men ble noen bra bilder. I enden av alle disse fugleburene dukket det brått opp et drivhus... oooh Inger var i himmelen og flaks at jeg har en så fantastisk kjæreste som har latt meg arve det gamle speilrefleks kamera hans ;o) Men for å toppe det hele, når vi var ferdig å se inne i dette drivhuset og på vei tilbake igjen så hører jeg noen kommentere at jeg har på meg Bergans jakke... ja, så jeg måtte jo snu meg og se hva dette gjalt. Det viser seg at denne damen var ute på tur med sin gamle mor, hennes mor er Norsk men har bodd på New Zealand i 60 år, hun er født på NZ, men vokste opp i Tønsberg og flyttet tilbake til NZ med sin Norske mann. Hun insisterte på at jeg måtte ringe de en dag så jeg fikk tlf nr. til mannen hennes. Men jeg tenker bare at... jøss, verden er ikke stor ass!!!

Her kommer et lite bilde sammendrag fra vår tur i parken.

Len deg tilbake og nyt.
Enjoy!





Da har jeg lært min lekse, når jeg ikke oppdaterer blogger på lenge tar det laaaang tid å få ned alt som har skjedd, derfor skal jeg garantere dere at jeg skal bli flinkere til å blogge i tiden som kommer!!
Nå skal jeg bruke opp de siste GBene mine på internett med å streame litt TV hjemmefra. Ja, for her må vi nemlig kjøpe "kontant kort" for internett, idiotisk spør du meg!
Og sånn helt til slutt... 19 dager til jeg reiser til FIJIIIII!!!!
Prekæs :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar